Pazarlamanın Yeni Trendi: Dijital Pazarlama

Pazarlamanın Yeni Trendi: Dijital Pazarlama

Dijital pazarlama, kullanıcıları tanıtılması hedeflenen marka hakkında bilgilendirmenin ve onların dikkatlerini çekmenin etkili bir yoludur. Bu noktada temel amacınız müşterilerin sitenizden ya da markanızdan alışveriş yapmasını sağlamak değildir. Asıl amaç, markayı olabildiğince duyurarak bilindik hale gelmesini sağlamaktır. Dijital pazarlama yaparak hedef kitleniz ile doğrudan iletişim sağlayabilir, hatta geri dönüşler bile alabilirsiniz. Üstelik geleneksel pazarlama tekniklerine kıyasla size daha ucuza mal olur. Kullanıcıların dikkatini ne ölçüde çekebildiğinizi ve doğru bir reklam kampanyası yürütüp yürütmediğinizi de ölçebilir, elinizdeki verilere göre hareket edebilirsiniz.

Dijital Pazarlamanın Olmazsa Olmazları SEO ve Google Ads

Google, en çok tercih edilen arama motoru olarak sitenize ve markanıza gelen trafiği artırmanıza, kullanıcıları sitenize çekmenize yardımcı olan Google Ads uygulamasını hizmetinize sunar. Bu sayede istediğiniz anahtar kelimeleri ve istediğiniz kitleyi filtreleyebileceğiniz reklamlar oluşturarak web site tıklamanızı, dolayısıyla da web site trafiğinizi artırabilirsiniz. 

 

 

Rakiplerinizin Arasından Öne Çıkmak için Web Trafiğini En Doğru Şekilde Kullanın

Web site trafiği organik veya ücret ödeyerek yönetilebilen iki türde karşınıza çıkar. Organik trafik, ücret ödemenize gerek olmadan sitenizi Google arama motoru sonuçlarında üst sıraya taşımaktır. İşte bu noktada SEO yani arama motoru optimizasyonu devreye girer. Doğru şekilde kullandığınız anahtar kelimelerle ve yapacağınız arayüz düzenlemeleriyle siteniz içindeki cümle ve kelimeleri, sizi üst sıraya taşıması için kullanabilirsiniz. Diğer seçenek ise bu sıralamayı belirli bir ücret ödeyerek yükseltme yani SEM ( arama motoru pazarlaması) çalışmasıdır. SEO ile uzun vadede etkili ancak kalıcı sonuçlar alırken ücret ödeyerek yükselebildiğiniz SEM ile daha hızlı sonuçlar alabilirsiniz.

 

 

Tüm Hakları Saklıdır. © 2021 | Link Dijital